lördag 11 september 2010

Utveckling

Jag vet inte vad som hänt med mig.. men jag har utvecklats så otroligt mycket som person den senaste tiden. Jag kan prata om känslor, visa känslor, vara en god lyssnare, komma med goda råd, undvika personer som ger mig dålig energi. Personer som ger mig dålig energi klarar jag inte av, människor som bara pratar om allt negativt som hänt dem och som inte ens yttrar en frågan om hur man mår. Jag ska ägna min tid åt människor som förgyller min vardag. Det är så coolt att utvecklas så här mycket. Vem skulle kunnat tro att jag skulle gråta i Jeanettes famn? att Hampus kunde öppna sig så här för mig? att jag kunde prata om mina känslor som jag gör? ...

Jag är väl i den åldern, då det är dags att utvecklas som person. Snart är jag vuxen och då kommer jag att klara mig på egen hand. Jag har börjat titta på lägenhet och vad jag vill plugga vidare efter gymnasiet. Ja utvecklingen går framåt med stormsteg, vem kommer jag att vara om fem år?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar